21 Temmuz 2011 Perşembe

Bayanım çalışmak istiyorum ek gelire ihtiyacım var diyen bayanlar

Bayanım Çalışmak İstiyorum Diyenlere!
Bu İş Fırsatı Sizler İçin.

Öncellikle evde çalışacak deneyimli deneyimsiz bayan aramaktayız. Yaş sınırımız 18 / 36 arasıdır.Görselligine güvenen , evinizde internet ve kamerası olan , üniversite öğrencisi , ev hanımı , ek iş arayanlar , çalışmıyorum evde para  kazanmak istiyorum diyen bayanlar.

Bekar , evli , dul bayansanız herhangi bir şart aramadan yüzünüzü göstermeden işinizi rahatlıkla yapabilirsiniz.Kişisel bilgilerinizi kesinlikle istemiyoruz , sizinde paylaşmanız yasaktır.Ayda net 2000 TL ve üzeri para kazanmak istiyorum derseniz , ödemeler her hafta pazartesi hesabınıza yatırılmaktadır. Yanlış duymadınız kameranız ve internetiniz var ise oturduğunuz yerden çalışabilir ve aile bütçenize büyük katkıda bulunabilirsiniz. İş hakkında bilgi almak için aşagıdaki adreslerden bizlere ulaşabilir bilgi alabilirsiniz.


 0541 722 36 31  / 7-24 arayabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder